Weird.

Något konstigt hände nyss. Jag loggade in på facebook. Och ser att jag har en vänförfrågan från denna chey. Jag har läst och älskat hennes blogg ganska länge, och helt plötsligt fick jag en vänförfrågan från henne lixom? men vi började snacka och tydligen så var det så att hon hade blivit hackad. Men varför just mig av alla människor haha? båda kom fram till att det var skitskumt och hon var faktiskt jättetrevlig! :) cred till henne! :)
Nu ska jag redigera lite bilder från helgen, ( fixa ljus och så, vågade inte fota med blixt på resturangen haha!) Så får vi se om dom kommer upp nu eller senare! puss!



Bjuder på en bild på mig och emin. Från när hon gjorde mina läxor! haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0