.

hey! sitter i soffan.. funderar på att gå och lägga mig! har visserligen sovit till två idag.. men jag mår skit illa (igen)..

Såg att en föredetta kompis skrivit om mig på sin blogg. jag dog. hah! komik på hög nivå! ;) det var typ dagens höjdpunkt! nej det var nog när emin låg och skrattade åt sig själv i min säng (erkänn att jag är fett bra på övergångar). Emilia och emin var här idag, vi låg och skrattade, pratade och kastade choklad på några äckliga skabbpolacker utanför mitt fönster. Sen gick vi och mötte en kille som emilia skulle få en sak av.. säger dock ej vad efterssom jag vet att det finns vuxna som läser min blogg, thehe!



VART ÄR SOLEN?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0