DISS TILL SVT!

Nu ska jag faktiskt varna mina söta läsare för något som jag har råkat ut för. och det är nämligen fakeade ''regisörer'' Jag gjorde ett jobb åt för kanske 4 månader sedan..? fem kanske tillochmed. Iallafall så blev jag utlovad en summa pengar och att dom skulle lägga upp projektet den 20 aprill. Varje dag sen dess har jag letat efter programmet. Jag har mailat Johanna som hon hette och frågat om dom bytt namn på programmet osv. Jag har inte fått svar. Det värsta av allt är att jag har gjort arbete för pengar jag inte fått! Dock var det ingen jättesumma. Men det hade varit mitt första tv jobb och min första lön! Jag har skickat iväg ennu ett mail till Johanna som hon hette och hoppas på att jag får både mina pengar och sådär. Annars kommer jag att göra en anmäla i think ;)
ps. Sökte upp henne och hittade henne på facebook. och nu bor hon på landet och jobbar som typ slaktare. Vadfan är det här?

Kommentarer
Postat av: Kajsa

När kommer svaren från frågestunden? :)

2011-07-28 @ 00:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0