Bilder på min shopping!

Hej på er! Var ju hos läkaren idag, och dom testade mina nerver, mina reflexer, min balans osv.. Det gick väll bra tror jag..? sen gick jag och mami och käkade taco bar, vi letade som galningar efter skor till mig och så! Hittade världens jävla klackar, as fina! Mamma ba: kan du gå i dom så får du dom. Och då hamar ju klacken såklart snett under foten pågrund hur jag går, så jag fick ställa tillbaka dom på hyllan och säga hejdå till dom :( Men vi ska typ åka och kolla någon dag i veckan också tror jag ? Måste ha nya skor! har bara mina converse alla andra skor är trasiga :o Sen så gick vi in i lite adra affärer och jag köpte med lite nödvändigheter bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0