Söndag.

Har inte orkat svara på komentarer idag. gör det imorgon!

Fick ett medelande på facebook nyss från noora. hon skrev att jag skulle blogga. so this is for u darling!
Dagen har spenderats med min underbara Emilia, vi har tagit det chillat, ritat i tidningar (haha) och snackat. Jag låg i hennes säng och höll på med mobilen medans hon sminkade sig. och helt plötsligt kryper hon upp brevid mig och snackar. vi ligger där och snackar i kanske 2 minuter. utan att jag kollar på henne. och sen säger hon något så att jag ska kolla på henne, ge henne en blick typ. och då har människan (om man ens kan kalla henne det, haha :) ) målat sig som en freaking katt! HAHAH JAG DOG! jag blev jätterädd!
Sen har jag pluggat och nu kom jag ut ur ducshen.. ska fortsätta smsa med en vän nu sen ska jag sova tänkte jag!
Emilia min kantarell! 
Älskar dig min sockerplutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0