You can hate, but never stop me!

Hej på er! Håller på att ladda ner lite filmer samtidigt som jag städar / rensar mitt rum.. har kastat säkert halva mitt sminkförråd, plus lite till.. det går inte att ha 10 halvfulla mascaror, 7 halvfulla puderburkar osv.. så nu har ag bara tre mascaror kvar! plus massa lösögonfransar som jag inte ens har användt! Skärpning johanna.. Jag måste börja tänka innan jag shoppar.. Hur som helst sås ska min dag spenderas hemma! eventuellt ska jag träffa min partner in crime Emilia ikväll! mysigt! blir väll en kväll på ballkongen med tjejsnack antar jag..? ;)
Nu väntar städningen! ni kan få lite bilder på resultatet sen! PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0