DUSCHAT!

- just nu!
Hej på er! Har nyss duschat! tänkte testa typ ängla lockar imorgon, så har fuktat mitt löshår  och flätat det, plus flätat mitt egna ;) Blir nog awesome..? Sitter och väntar på att jag ska bli trött, sen går jag och lägger mig.. Ska ta lite juice nu och kanske lite chips..? ÄR AS SUGEN PÅ PRINGLES! fuck you emin, det var du som fick mig att börja äta det!!!!!! :( När du åker kommer jag sitta och gråta medans jag äter pringles..! fetto style! HAHAH! :D usch, hatar när folk äter medans dom gråter.. det är så sorgligt.. :(
Jaja, JUICE AND PRINGLES TIME!








Kommentarer
Postat av: Sebastian

kommer du ihåg mig ? Jag gillar också PRINGLES , vi borde ses någon dag och äta tillsammans och du är alltid lika söt på bilder som du lägger upp på denna blogget, Puss Johanna jag tänker på dig hela tiden.

2011-07-13 @ 18:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0