Yesterday ;

Hej på er! sitter och dunkar kent och är trött! Hela dagen har jag tagit det lungt, och så kommer det nog att fortsätta tror jag.. Eller jag ska hjälpa mamma att kolla på lite lägenheter/radhus.. men det blir väll senare ;) Kan berätta lite kort om igår; vi träffade några sköna grabbar, var ute en stund och sen konstaterade vi tjejer  att det var för kallt för att gå ute i skinnjacka, så alla gick hem och bytte jackor. HAHA! på vägen till krusboda där vi skulle möta killarna igen så var det några killar som busvisslade efter oss! Fast aa dom vågade inte göra det försen vi var typ 30 meter ifrån dom, gulligt tycker jag ;) Sen så satt vi på ett dagis och snackade och sånt. Och sen vid typ 12 var vi hemma hos emin HELT RANDOM! och sen kom jag hem vid halv 1 tror jag?
Den enda bilden från igår (tror jag) och det var noora som tog bilden ;)
(jag håller i en kameran, det är därför det lyser rött)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0