Kisse!

Hej på er! Har inte sovit något inatt, har mått illa! Usch jag blir nästan lite småorolig, men det blir säkert bra! så därför är jag hemma idag, men vi hade endå bara en halv dag idag så det dosent matther.. Väntar på att mami ska komma hem så ska jag packa sen ska jag väll dra till min gudmor tror jag? :) Ska ju sova där.. Har iallafall duschat och rakat benen och andra ställen nu så nu känner jag mig fräsch.. Nog om det! Jag ska fixa lite tidsinställda inlägg så att ni läsare inte tappar intresset helt för min blogg, det blir nog lite ''visste ni att'' & Hiss och diss tror jag.. Kan ju inte skriva om mina dagar precis efterssom jag inte vet vad som ska hända, hehe :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0