Svar på frågestunden! :)

`när ska du ge oss svar?=) puiss
Svar: Haha, nu :)
gillar du att sola
Svar: Yes i do! Men dessvärre har jag inte kunnat gjort det på ett tag efterssom min navel är fucked up! men snart är det dags ;)
vilka favorit bloggar har du??
Svar: PippaWikman&Nicky-sthlm :)
va brukar du göra på dagarna?
Svar: Plugga dessvärre, sen älskar jag att redigera bilder och fota, Sen så är jag med kompisar såklart! :)
vilka bloggar läser du och varför?
Svar: Jag läser pippas blogg efterssom hon är ärlig, och skriver om intresanta saker! Och nickys för att han är så j*vla snygg! ;)
vem är din bästa vän ? :)
Svar: Noora :)
Hur var du som liten?
Svar: Oj, jag var väldigt kaxig, efterssom jag blev kallad bigmac och fetto utav dom äldre barnen hela tiden, hehe! Men sen var jag väldigt mammas flicka också! :)
Är du oskuld?
Svar: Jag anser mig själv som det, men vissa gör inte ;)
Röker du?
Svar: klart att jag har testat och så.
Är du nöjd med ditt utseende?
Svar: Vissa dagar!
Vem e din bästa vän?
Svar: Noora :)
Vad har du för betyg?
Svar: Ganska dåliga..
Har du varit full? Isf när o med?
Svar:  Jag har druckit, och det var med några som jag inte kan nämna här :)
Vad har du för bh storlek?
Svar:75 B-C
Hur ser en vanlig dag ut?
Svar: Jag går upp ca 2 timmar innan vi börjar (3 om jag ska duscha) fixar mig, Äter frukost ibland och sen skola. Sen efter skolan kanske jag går hem med ngn kompis, Eller så går jag hem direkt och pluggar! Jag är oftast jättetrött efter skolan så det blir inte så mycket kompisar tyvärr :)
Tränar du regelbundet?
Svar:Nej inte för tillfället, har problem med knäna, men har sökt in till dans och lite sånt som jag börjar på troligtvis efter sommaren ? :)
Är du kär?
Svar: No im not, skönt! :)
Favoritfärg?
Svar: Rosa! Daah?!
Vad skulle du vilja bli när du är vuxen?
Svar:Något inom media, drömmen är faktiskt att leda en talkshow! antingen i radio eller tv :)
Favoritpogram?
svar:Utan tvekan Big Brother just nu ;)
Har du en bra relation med dina föräldrar?
Svar: Mamma har jag en såndär relation till just nu.. Och min pappa känner jag inte
Om inte, varför?
Svar: Enligt mig måste man tänka innan man väljer vilka personer som ska finnas i ett liv.. Och pappa känner jag inte för att jag inte känner han ? :)
Har du hånglat någon gång? Svar:
Haha, förstå gången på dagis. Porrig unge?
Hur är din personlighet?
Svar: Jag är ganska blyg, Men jag hatar att ha fel, därför älskar jag att diskutera saker och ting. Sen ska ni veta att jag ALDRIG tvekar på att gå fram till någon i verkliga livet som jag/Mina kompisar bråkat med ;)
Har du bra relation med din pappa eftersom vi nästan aldrig här talas om honom i bloggen? :)
Svar: Asså, jag vet inte riktigt, jag har klarat mig  bra utan en pappa och enligt mig så kommer det att gå neråt bara om jag tar kontakt med honom ;)
Hur många ggr har du varit utomlands?
Svar: 1 gång, i finnlad. Med bästavän, Min mami är flygrädd efterssom hon tycker att det är obehagligt i öronen, Men vi ska eventuellt åka till thailand iår om allt går som planerat! ;)
`när ska du ge oss svar?=) puiss
Svar: Haha, nu :)
gillar du att sola
Svar: Yes i do! Men dessvärre har jag inte kunnat gjort det på ett tag efterssom min navel är fucked up! men snart är det dags ;)
vilka favorit bloggar har du??
Svar: PippaWikman&Nicky-sthlm :)
va brukar du göra på dagarna?
Svar: Plugga dessvärre, sen älskar jag att redigera bilder och fota, Sen så är jag med kompisar såklart! :)
vilka bloggar läser du och varför?
Svar: Jag läser pippas blogg efterssom hon är ärlig, och skriver om intresanta saker! Och nickys för att han är så j*vla snygg! ;)
vem är din bästa vän ? :)
Svar: Noora :)
Hur var du som liten?
Svar: Oj, jag var väldigt kaxig, efterssom jag blev kallad bigmac och fetto utav dom äldre barnen hela tiden, hehe! Men sen var jag väldigt mammas flicka också! :)
Är du oskuld?
Svar: Jag anser mig själv som det, men vissa gör inte ;)
Röker du?
Svar: klart att jag har testat och så.
Är du nöjd med ditt utseende?
Svar: Vissa dagar!
Vem e din bästa vän?
Svar: Noora :)
Vad har du för betyg?
Svar: Ganska dåliga..
Har du varit full? Isf när o med?
Svar:  Jag har druckit, och det var med några som jag inte kan nämna här :)
Vad har du för bh storlek?
Svar:75 B-C
Hur ser en vanlig dag ut?
Svar: Jag går upp ca 2 timmar innan vi börjar (3 om jag ska duscha) fixar mig, Äter frukost ibland och sen skola. Sen efter skolan kanske jag går hem med ngn kompis, Eller så går jag hem direkt och pluggar! Jag är oftast jättetrött efter skolan så det blir inte så mycket kompisar tyvärr :)
Tränar du regelbundet?
Svar:Nej inte för tillfället, har problem med knäna, men har sökt in till dans och lite sånt som jag börjar på troligtvis efter sommaren ? :)
Är du kär?
Svar: No im not, skönt! :)
Favoritfärg?
Svar: Rosa! Daah?!
Vad skulle du vilja bli när du är vuxen?
Svar:Något inom media, drömmen är faktiskt att leda en talkshow! antingen i radio eller tv :)
Favoritpogram?
svar:Utan tvekan Big Brother just nu ;)
Har du en bra relation med dina föräldrar?
Svar: Mamma har jag en såndär relation till just nu.. Och min pappa känner jag inte
Om inte, varför?
Svar: Enligt mig måste man tänka innan man väljer vilka personer som ska finnas i ett liv.. Och pappa känner jag inte för att jag inte känner han ? :)
Har du hånglat någon gång? Svar:
Haha, förstå gången på dagis. Porrig unge?
Hur är din personlighet?
Svar: Jag är ganska blyg, Men jag hatar att ha fel, därför älskar jag att diskutera saker och ting. Sen ska ni veta att jag ALDRIG tvekar på att gå fram till någon i verkliga livet som jag/Mina kompisar bråkat med ;)
Har du bra relation med din pappa eftersom vi nästan aldrig här talas om honom i bloggen? :)
Svar: Asså, jag vet inte riktigt, jag har klarat mig  bra utan en pappa och enligt mig så kommer det att gå neråt bara om jag tar kontakt med honom ;)
Hur många ggr har du varit utomlands?
Svar: 1 gång, i finnlad. Med bästavän, Min mami är flygrädd efterssom hon tycker att det är obehagligt i öronen, Men vi ska eventuellt åka till thailand iår om allt går som planerat! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0