kan inte tänka jag står bara här och ler.

Hej på er!
Idag hade vi typ en dag med klassen, och gissa vad? SANNES KLASS VAR MED OSS! lycka! haha vi gjorde det vi är bäst på, låg och sola, lyssnade på musik snackade om allt och lite till! vi gick typ en as lång väg till tyresö slott... det tog en och en halv fucking timme! skavsårstjejen nummer 1 here.. Men men! idag ska jag ta det lungt tror jag..? sola och umgås med la famila, mamma är påväg hem från sjukhuset nu så sen när hon kommer hem så kollar jag med henne vad som händer idag.. Varje fredag är ju en ''mor och dotter'' dag ;) Dock inte hela dagen men aa xd
Jag hoppas att du i ditt nästa liv blir en mask

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0