Godmorgon! ;)

Godmorgon! Vaknade upp utav en mardröm faktiskt! drömde att jag cycklade, men sen slutade bromsen att fungera mitt i en jättebrant backe, så jag flög av! jag drömde mig igendom hela processen med ambulans och shit också.. urk! Men nu är jag vaken och allert. eller? nej. jag har skit ont i örat osv.. hade igentligen planer på att träffa en gammal killkompis idag, men vi får se hur det blir med tanke på att det gör så jävla ont i mitt öra just nu.. Alvedon brukar ju inte hjälpa efterssom jag har en kronsik sjukdom som jag inte tänker rabbla upp här haha :D

bjussar på en video som jag satt och garvade till aldeles ensam i min säng igår kväll vid typ två på natten..? Hahah :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0