spice girls, watch out! here comes the holywood dolls!

Sitter och lyssnar på min absolutaste favorit låt just nu! Holywod doll med den grymma tjejgruppen hollywood dolls! visste ni tillexepmel att en medlem i the pussycat dolls har gjort en ''cover'' på den..? lite coolt tycker jag! :) Hollywood dolls är en riktig pepplåt alltså, brukar alltid lyssna på den när jag fixar mig, taggar till en kul tjejkväll eller bara om jag har lust ;) Kan ju säga att den går på repeat på min ipod dagen lång..! ;)
Helt ärligt har jag kommit på mig själv sitta och sjunga refrengen typ tusen gånger! åh jag älskar denna låt!



sen så är tjejerna i gruppen super snygga också! så killarna har ju också en andledning att klicka på play på videon ovanför.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0