Dag 4 - mitt bästa skönhetstips.

Dag 1 - Jag som person
Dag 2 En favorit bild
Dag 3 -Min bästa vän
Dag 4 Mitt bästa skönhetstips
Dag 5 I sommar ska jag..

Mitt absoulut bästa skönhetstips är faktiskt att spruta hårspray i ansiktet så håller sminket längre! not. Utan det är faktiskt att skratta som satan! För det första: Ju mer man skrattar, desto längre lever man. För det andra, Man spänner ju magen = magrutor Och för det tredje: dom flesta vill nog umgås med en person som kan släppa loss och skratta än med värsta stone facet..



Men helt seriöst. Om du målar dina naglar och har brottom (inte har tid att låta dom torka) Fyll upp handfatet med islakt vatten, och lägg ner fingrarna i någon minut då torkar nagelacket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0