Bilder!

emma som är lite ledsen för att hon är hungrig haha :D
Emin posar passande på en kinaresturang! haha
Min mat (friterad kyckling) MUMS! :D
Det fiiiiina kärleksparet haha :D
Emin Emma och olivers hand haha :D
Emin och jag var as sugna på kina resturang. så vi bestämde oss för att äta det haha :) Emma och oliver joinade också, Och oliver bestälde någon jäkla soppa som hette något konstigt? bara för att den hette det haha! vi satt och as garvade och hade as kul :) sen så kom stanly in och smakade på soppan (som förövrigt alla tyckte var skitäcklig) och så var det typ några bollar som simmade runt i soppan, och dom åt han !! och han sa att konsistensen var som ett öga yesgreat då vet vi vad han käkar lixom ;) Men sen drog jag hem ganska snabbt och så. För jag var as tröööööööööött!
Nu ska jag plugga puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0