Weho!

no time för haters with their jealous hearts

Godmorgon på er! vaknade vid typ två utav att mamma kom in i mitt rum.. Yeah! Idag ska jag träffa Emilia en stund, ska fixa hennes naglar! kul! jag älskar ju somsagt att hålla på och pilla med sånna saker :) Sen ska jag träffa Emin också! :) tror jag (: om hon lyckas fixa fram en bussremsa :P Aja! igår så stod jag och lockade mitt löshår! det blev as bra och nu smälter mitt riktiga hår in perfekt i löshåret! :)
Igår Så var jag ju och shoppade med emin, sen när jag kom hem sydde jag in löshåret osv.. Haha vi hade fetaste oturen påväg hem! när vi står på hemköp i t-centralen så funkar inte emins kort. Hennes busskort hade gått ut och hon hade ingen bussremsa. för det skulle hon köpa med sitt kort. Aja tänkte vi. sms biljett. När vi står vid bijettluckan så dör hennes mobil. Haha planka på tunnelbanan ftw! sen så kom vi på att vi inte skulle komma hem från gullmarsplan. så vi ringde en söt kille och frågade om han kunde komma med sin mobilladdare till gullmarsplan, dock kom vi på bussen innan han hann komma så det var bra. Och precis när vi kommit innanför dörrarna så började det åska och regna.. gr8!
Sen så var jag hemma ett tag, sen vid tio drog jag till emin och var där med daniel och henne. vi låg och mös i hennes säng (haha) och sen satt danne och spelade gitarr. haha! :D vi hade allsång ett litet tag men daniel förstörde allt när han började sjunga om cowboy gay sex.. hm.. HAHAH! :)
<font size="6" face="'courier new'"><b>Kent in my fucking heart !</b></font>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0