trollhej!

Hej på er! dålig uppdatering från min sida, men jag var tvungen att gå till noora igår.. Det har hänt lite grejer och då vill man jnu inte låta henne vara ensam.. så jag gick dit ful som en jag vet inte vad och lite smått hängig.. Men vi tog det endå bara lungt och så. Detssutom fick vi sms från EMILIA! och båda började böla av glädje! haha! Men sen vid typ 11 (?) drog jag hem. och väntade på bussen as länge, men då kom en kompis förbi och gjorde mig sällskap! naaaaaaaaaaaaw! Sen när jag kom hem låg jag och smsa osv och sen somnade jag :)
TROLLHEJ PEDDO!




Jag uppe på bullfittan!



BUSTED! NOORA ÄTER SNICKERS!


Det var dom bilderna jag orkade ladda upp. Min data tycker att det är jättekult att vara seg.

TROLLHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0