Hiss och diss

Små ''pikar''.. Usch vad jag stör mig på det! tillexempel om man går i en affär med någon kompis och den bah: ja, jag är så sugen på en klubba.. men jag har inga pengar.. ååh herregud vad sugen jag är. Säg bara som det är vadfan. du vill att jag ska köpa något åt dig. Fråga ist! ;) (personligen skulle jag aldrig be någon förrutom mamma köpa något åt mig)
Små fjortisar som hänger på grönan, vad är grejen med att åka karuseller lixom? vad kan vara så kul på gröna lund att man väljer att spendera två tredjedelar av sitt sommarlov där..? kan någon förklara det för mig?
Sommarlov om typ 7 dagar (!!) Kommer att bli den bästa sommaren, efterssom jag kastat mina gamla kompisar bakom mig. kul att hänga i centrum hela lovet? elleeeeeeeeer..? ;) Och denna sommar kommer jag ju kunna bada. efterssom jag inte längre äger någon navelpiercing :)
Min mamma fy i satan vad jag älskar henne, sen är hon ju så himlans vacker också!
älskar dig mamma! ♥

Blev inte så mycket nu! men men! ;)

Kommentarer
Postat av: sandra. wicked.

Mår bättre nu än vad jag gjorde då iallafall :) Hur är det med dig ?

2011-06-08 @ 06:59:52
URL: http://angelbynight.blogg.se/
Postat av: Matilda

Så alla som hänger på Gröna Lund är småfjortisar.. okej?

Det kan inte vara så att folk har olika intressen, vissa kanske älskar att åka karuseller osv. Du kan inte dra alla under en kam.

Det är som att säga att "jag förstår mig inte på alla bitchar som bloggar, hur kul kan det vara att spendera två tredjedelar av sitt liv framför datorn".

Menade inte att låta sur, men jag tror du får tänka på hur du formulerar dig, jag är 15 år, älskar karuseller och är definitivt ingen fjortis.



Kram

2011-06-09 @ 20:35:36
URL: http://matildalundhagen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0