helt sjukt att läsarna ökar fast jag inte bloggar..

Hej på er! Dagen har spenderats med mina två tjejjor, vi har solat osv.. ska ju vinna över danne! han åkte till italien och nu tävlar vi om vem som blir brunast... tror han vinner efterssom jag inte får använda brun utan sol eller sola solarium.. :/ Men men! jag blir brun iallafall ;)
jag sitter och gör mitt so grej? Det går frammåt! har typ bara lite kvar sen är jag klar! :) då ska jag städa mitt rum och förbereda inför veckan.. imorgon kommer ju emilia till mig! ska få äran att få fixa henne till hennes bal..♥ temat är cinderella och då är det väll ljusblått som gäller antar jag..? får se hur hennes klänning ser ut helt enkelt, :)
Nu ska jag fortsätta! men nu vet ni att jag lever eller hur? :)
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0