Hej.

Hey på er! Förvänta er ingen större uppdatering nu under sommaren! ni får nog nöjja er med ca 1 eller två inlägg om dagen.. efterssom jag inte sitter vid datorn under sommaren! ;) Men men! Idag så blev typ alla min planer krossade. vi sommnade vid halv 7 imorse. Vaknar vid typ två. åt frukost vid fyra. osv. skulle ju igentligen träffat en killkompis, men det blidde inte så av vissa anledningar ;) sen så shoppade jag med mamma. en bikini och lite annat. underkläder. Fast jag ska köpa en till bikini imorgon! har hittat en as fin. sen ska jag fixa legg också.  vill ju komma in på klubbfester osv i sommar.. har ju fyllt femton nu vadfan! energidricka, here i come! Dock dricker jag inte energi dricka. det finns såå jävla mycket kalorier i det så jag får panik när jag dricker det. på riktigt!
Nej, nu ska jag tvätta bort mitt smink, och sen sova. ska upp typ tidigt imorgon! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0