DET ÄR FAN SOMMAR NU!

Hej på er! sitter och lyssnar på muse! woho! :) Ska passa min lillasyster idag, men hon är jättesur på mig för att jag inte vill köpa kebeab till henne.. haha! :) Men hon är nog as trött efterssom hon och hennes klass var på cyckelutflykt idag! :) Blev ''bloggrapead'' av sanna imorse som ni såg, hon kom hit en stund innan skolan och jag hittade inte min mobil, så vi missade bussen (y) Men men! ;) Har bränt mig i solen idag och så.. inte kul! men jag vinner nog min och dannes tävling om vem som blir brunast iallafall.. dock är han i italien nu och blir neger utav att sitta under en fucking lampa så.. men jaja haha :D
- yes, jag har färgat mitt hår.. blev rätt nöjd :D
oredigerad bild..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0