Be proud of who you are..

vill du ligga med mig då? om sanningen ska fram?
Hej! Dagen började hos polisen, kan dock inte berätta vad som hänt osv, men jag kan säga att jag inte är inblandad. Alls. Jag är bara där som stöd åt en kompis :) Polisen låg iallafall i hagsätra..? tror jag haha :P och vi gick upp fett tidigt.. när vi satt hos polisen fick jag helt plötsligt skit ont i magen, eller aa.. helt plötsligt, har ont i magen minst en halv timme om dagen numera.. Så när vi kom hem till noora packade jag mina saker, och stack hem. La mig i sängen och skulle smsa tänkte jag men jag deckade. efter en timme vaknade jag av en fucking busringning. KAN FOLK TYP SKAFFA ETT LIV? Sen så somnade jag om. sen vaknade jag typ till lite gran, och ringde Noora i sömnen. Jag minns att jag frågade efter sanna typ? wtf.. Sen så vaknade jag vid typ fem utav att noora  och emilia stod vid min dörr :P jag är fortfarande grymt trött men jag kan inte sova för jag mår sjukt illa. FML!

Cred till den som fattar min röriga text.

Kommentarer
Postat av: Sebastian

jätte heta läppar snygging.....

2011-06-18 @ 01:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0