Random facts

♥ Jag har varit Emo, och dyrkat tokio hotel?
♥ När jag är hungrig kan jag inte äta bullar, kakor flingor eller annat sött. Utan jag måste ha antingen mat eller en macka med ost på. annars mår jag jätte illa?
♥ Jag har en hemlig förälskelse i Zac efron sen tre år tillbaka?
♥ Jag lyssnar helst på kent, ted gärdestad och håkan hellström?
♥ När jag är ensam hemma så sjunger jag?
♥ Jag ramlade ur en bil när jag var ca 1 år gammal, och fick limma ihop mitt bakhuvud?
♥ Jag har nattskräck, pratar, sjunger och går i sömnen?
♥ Första gången jag träffade Emilia, så att vi i ett polisförhör ca en halvtimme efteråt? Bad girls have more fun ;)
♥ Jag föddes för tidigt!
♥ Jag faller för killar med mörkt hår, och blå ögon! Dock är inte utseendet allt. Dom måste få mig att skratta också ;)
♥ Jag är 90% nöjd med min egen kropp, skulle dock inte vilja vara så lång, och ha såkallade fotbollsvader..?
♥ Jag älskade fotboll, spelade det tills jag fick en boll i ansiktet av en kille som sköt sitt hårdaste?

Kommentarer
Postat av: MELI

Vill du vinna halsband till värde av 500 kr? Eller kanske en ring värd 300 kr? Delta i min tävling, tre personer vinner sitt favoritsmycke! http://mmeeli.se/2011/july/tavling-vinn-smycken-fran-tree-jewellery.html

2011-07-22 @ 14:06:09
URL: http://mmeeli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0