jag lovar du betyder någonting.

Vaknade utav att mamma kom in och gav mig något som jag längtat efter så jävla mycket! Ni får se vad i nästa inlägg! ;) Mormor kom hit idag också, vi har varit och fixat nytt bredband, nya tv kanaler ny hemtelefon osv.. efterssom att mammas föredetta kille flyttade ut igår.. kan ju bara säga att han levde upp till sitt folks rykte.. pengar och matriella ting är det enda dom vill ha ;) Iallafall så skulle vi ju åka idag igentligen.. men min morfar blev jättesjuk så det gick inte.. dock inte farligt, men han ville väll inte smitta oss :) Så vi ska åka i veckan eller något tror jag..?
Snart ska vi äta lunch; tonfisk pasta.. standard när mormor kommer.. haha :D
- sådär lycklig är jag just nu! haha :D

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Väldigt fin liten och söt tjej ! pussar och kramar till dig !

2011-07-17 @ 04:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0