Frågestunds svar!

Hur gamla är dina föräldrar? har hört att du har rätt unga föräldrar :P
Johanna Svarar: Min mamma är 34 år gammal, hon blev hon gravid som 18 åring :)
Berätta om en dold talang :)
Johanna Svarar: Jag har fått höra att jag är bra på att sjunga! Fast jag ritar rätt mycket också ;)
Vad är dina fem bästa skönhetstips?
Johanna Svarar: 1. Leave in blam är det bästa som finns! 2. Tandkräm på finnar funkar alltid! 3. Vaselin på ögonfransarna innan du går och lägger dig får dom att bli tjockare och längre! 4. Kallt vatten i ansiktet på morgonen får påsarna under ögonen att försvinna! 5. Drick två glas vatten innan du går och lägger dig varje kväll! du får finare hy då! :)
vem designar din blogg :) ?
Johanna svarar: Jag själv faktiskt! Innan hade jag en tjej som hette alicia som gjorde det! men nu vet jag själv hur jag ska göra :)
varför är du så sööööööt :$
Johanna svarar: Bra gener kanske..? Haha nej men en glad människa är en söt människa! :)
ge lite blogg tips ;D <3
Johanna svarar: Inga bilder till blogginläggen? Ego bilder funkar då! Och skriv mycket texter från hjärtat! Plus att en fin design får mig mer intreserad av en blogg :)
Kan du lägga ut en video när du sminkar dig? :)
Johanna svarar: Mjo, det kanske jag skulle kunna göra någongång :)
Bh storlek?
Johanna svarar: 75 - 80 c-d :) (tack så mycket p-piller <3 )
När och med vem strulade du senast?
Johanna svarar: Oj, kan inte berätta med vem men det var för kanske en och en halv månad sen..? ;)
Vad är din stora dröm, som ingen vet? :)
Johanna svarar: Jag vill faktiskt bli skåderspelerska! :)
Har du några planer på att ta en ny piercig någonstans? :) isf när? :)
Johanna svarar: Jag funderar på att ta en piercing i naveln igen, fast underifrån! skit snyggt! ;)
Om du fick byta liv med en bloggerska för en dag, vem skulle det vara och varför?
Johanna svarar: hmm.. Blondinbella! Hon är en riktigt cool tjej faktiskt! :)
Vart köpte du ditt löshår och va kostade det? var det svårt att sy in clipsen? :)
Johanna Svarar: Ebonys! Kostade runt femhundra lappen tror jag? Mamma sydde in clipsen så jag vet inte ;)
Vem är din stilikon? Alltså vem får du inspiration av när det gäller kläder..?
Johanna svarar: hmm.. Köper det som jag tycker är snyggt och tar på mig det! Dock håller jag mig till ljusa färger och söta kläder :)
Är du oskuld?
Johanna svarar: Ja det är jag!
Hur gamla är dina föräldrar? har hört att du har rätt unga föräldrar :P
Johanna Svarar: Min mamma är 34 år gammal, hon blev hon gravid som 18 åring :)
Berätta om en dold talang :)
Johanna Svarar: Jag har fått höra att jag är bra på att sjunga! Fast jag ritar rätt mycket också ;)
Vad är dina fem bästa skönhetstips?
Johanna Svarar: 1. Leave in blam är det bästa som finns! 2. Tandkräm på finnar funkar alltid! 3. Vaselin på ögonfransarna innan du går och lägger dig får dom att bli tjockare och längre! 4. Kallt vatten i ansiktet på morgonen får påsarna under ögonen att försvinna! 5. Drick två glas vatten innan du går och lägger dig varje kväll! du får finare hy då! :)

vem designar din blogg :) ?
Johanna svarar: Jag själv faktiskt! Innan hade jag en tjej som hette alicia som gjorde det! men nu vet jag själv hur jag ska göra :)
varför är du så sööööööt :$
Johanna svarar: Bra gener kanske..? Haha nej men en glad människa är en söt människa! :)
ge lite blogg tips ;D <3
Johanna svarar: Inga bilder till blogginläggen? Ego bilder funkar då! Och skriv mycket texter från hjärtat! Plus att en fin design får mig mer intreserad av en blogg :)
Kan du lägga ut en video när du sminkar dig? :)
Johanna svarar: Mjo, det kanske jag skulle kunna göra någongång :)

Bh storlek?
Johanna svarar: 75 - 80 c-d :) (tack så mycket p-piller <3 )
När och med vem strulade du senast?
Johanna svarar: Oj, kan inte berätta med vem men det var för kanske en och en halv månad sen..? ;)


Vad är din stora dröm, som ingen vet? :)
Johanna svarar: Jag vill faktiskt bli skåderspelerska! :)

Har du några planer på att ta en ny piercig någonstans? :) isf när? :)
Johanna svarar: Jag funderar på att ta en piercing i naveln igen, fast underifrån! skit snyggt! ;)

Om du fick byta liv med en bloggerska för en dag, vem skulle det vara och varför?
Johanna svarar: hmm.. Blondinbella! Hon är en riktigt cool tjej faktiskt! :)

Vart köpte du ditt löshår och va kostade det? var det svårt att sy in clipsen? :)
Johanna Svarar: Ebonys! Kostade runt femhundra lappen tror jag? Mamma sydde in clipsen så jag vet inte ;)
Vem är din stilikon? Alltså vem får du inspiration av när det gäller kläder..?
Johanna svarar: hmm.. Köper det som jag tycker är snyggt och tar på mig det! Dock håller jag mig till ljusa färger och söta kläder :)
Är du oskuld?
Johanna svarar: Ja det är jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0