Dagens i-lands problem..!

1. Jag har massor av kläder i min garderob med prislappen kvar som jag inte ens prövat. Och min garderob är smockfull. Jag måste alltså rensa. Men jag hatar att slänga kläder.
2. Jag är fett sugen på gurka och dipp. Men jag orkar inte gå ner och handla för att jag har gått hela jävla dagen. Och min syster hatar mig så hon vill inte gå ner och handla åt mig. DÖ!

3. Inte min bror heller. för att han har fått ett nytt tv spel som han sitter och nördar.
4. sf kanalerna har försvunnit efterssom det bara var en veckas prov på dom (tv 1000 och domdära). Och nu vill v vi ha tillbaka dom kanalerna, men då måste man tydligen vänta i 3 månader tills resten av provtiden på dom andra kanalerna har gått ut så att man kan bestämma vilka kanaler man vill ha. ÅH FUCK OFF COMHEM!

5. Min psykolog frågade idag om jag rökte eller drack alkohol. Jag svarade givetvis nej. Problemet var bara att jag åt ett äpple samtidigt, och började skratta åt minen han gjorde när han frågade det. så jag satte äpplet i halsen när jag skulle svara på frågan. när äppelbiten försvinnut började jag asgarva åt mig själv och allt detta innom loppet av 5 sekunder. Han trodde att jag ljög.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0