Vad vill ni ha mer utav?

Jag tror faktiskt att jag ger bloggandet en chans till! Dock kommer jag inte att blogga typ 10 inlägg om dagen då jag inte är bloggsugen. Tänker typ lägga in lite mer bilder som jag fottat också och inte bara massa egobilder! Låter det bra? :) Själklart kommer jag vissa dagar att skriva vad jag gjort osv, men inte varje dag :) Jag ger bloggandet en chans till, sen om det blir jobbigt med bloggtorka så slutar jag.. Och varför får jag inga komentarer? Nu tänker jag inte sitta och vara naiv och bah: Om ni inte komenterar så slutar jag blogga. Men det är ju mycket roligare att blogga om man får komentarer :)
Släng in en komentar om vad ni vill ha mer utav i bloggen vettja? ;)





fade in to darkness - avicii ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0