Lista! :)

Känns så jävla b att göra såna här listor. men ibland får man vara töntig ;)


Senaste

Låt du hörde: Down on me - 50 cent & Jeremih

Film du såg: Hajar som hajar :)

Mat du åt: Köttbullar med lingonsylt och potatis och brunsås <3333

Kram: Hm.. Amanda! :)

Puss: - ;)

Känslan: Glädje :)

Resa: utomlands? finland.

Glädje: Nu :)

Dröm: Att min hemska granne tryckte upp mig mot väggen och sa: Antingen låter du mig adoptera dig eller så dödar jag dig ! :O

Person du träffade: Mamma haha :)

Personen du pratade i telefon med: Nooris ♥

Personen du fick sms av: Danne tror jag?

Gången du åt 7-eleven korv: Har aldrig gjort det faktiskt! :O

Gången du var utomhus: 3 timmar sen kanske?

Gången hela din familj åt middag tillsammans: igår :D

Saken du köpte: En macka idag :)

 

Allmänt:

Ska bli skoj: Sommaren 2011!

Ska inte bli skoj att: Gå till tandläkaren..

Sparar till: Bröst/läppförstoring :)

Pålägg som gäller: ost och röd paprika! :)

Önskar att jag var bättre på: att koncentrera mig!

Dagens dryck: Citronsaft in my ♥

Vad saknar du: han

Tre band/artister: Kent, Daniel Adams Ray, Veronica maggio! :)

Vad har du gjort idag: Varit i skolan :)

Brukar du svära mycket: Nej jag svär aldrig förfan! :)

Hur tidigt stiger du upp: Två och en halv timme innan vi börjar :)

På helgerna: då försöker jag sova 10 timmar på nätterna, så det beror på :)

Vad ska du göra ikväll: Sova och städa lite i mitt rum..

Hur många timmar sover du per natt: 8-9

Vem är snyggast i världen: Nicky Sthlm

Vad är det för veckodag: Tisdag (lillfredag yes!)

Bästa saken som hände mig förra sommaren: hmm..?

Favoritplagg i garderoben just nu: Mitt volanglinne som emin såfint kallar det :)

Längd: 170 cm! :)

Byter gärna garderob med: Olivia palemero!

Byxa eller kjol: Byxa..?

Senast utlästa bok: Medans mamma sover

Mitt rum kan beskrivas som: Ett bombnedslag men endå helt okej när det är städat ;)

Mig själv med tre ord (just nu): Trött, Sliten, övermätt.

Jag ville bli när jag var liten: Vetrinär..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0