its friday! :D

Hej på er! Skoldagen var kul! Föruttom några saker som gjorde mig riktigt sur, Sen så fick jag höra att en liten brutta går runt och påstår att jag kallar henne saker? hm ja jag vet vem hon ör men inte mer.. HAHA!
Men nog om det, ikväll ska jag träffa några eventuellt, har inget att plugga så detta komemr bli en awesome kväll! OCH VET NI? EMIN SA TILL EN KILLKOMPIS ATT JAG GILLAR HONOM?! och när vi försökte övertyga honom om att det inte var så så trodde han inte på oss. det slutade med att emin spelade in ett medelande på hans telefonsvarare som löd: Hej, Emin här. Johanna står här med en kniv och hotar med att döda mig om jag inte säger sanninge. Hon gillar inte dig. PUSS!

Men nu ska jag dra puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0